3 augustus: Las Vegas- Death Valley

3 augustus 2019 - Death Valley National Park, Verenigde Staten

Vanochtend de wissel van de camper en auto. Eerst halen we de auto op bij Avis, we krijgen een Dodge Grand Caravan mee met net 10000 mile op de teller.

Onze bus

Daarna brengen we de camper terug. Alles gaat soepel en rond 11 uur rijden we richting Death Valley. Was het in Las Vegas al heet ( 43C) als we in DV rijden wordt het alleen maar heter......tot aan 125F = 52C.

Heet in DV

We stappen onderweg uit voor het uitzicht bij Zabrinski point en Badwater. Bizar hoe heet het is en met de wind erbij voelt het net alsof er een hete fohn aan het blazen is.

Zabrinski pointZabrinski point

Zabrinski point

BadwaterBadwaterBadwater

Op de weg naar de Furnace Creek Ranch waar we overnachten (ja in DV) rijden we nog de Artists Drive. De mineralen in de grond geven mooie kleuren aan de rotsen/ zand. Weer anders dan in de vorige parken.

Artist DriveArtist DriveArtist DriveArtist DriveArtist DriveArtist Drive

Artist Drive

Als we bij het hotel zijn genieten we van een soort van verfrissende duik in het zwembad en relaxen we met opnieuw een mooi uitzicht.

Zwemmen in DV

's Avonds wanen we ons in het Wilde Westen als we eten in de saloon.

Furnace Creek ranch

Furnace creek

Saloon in Death Valley

En daarna slapen met de airco aan ....