25 juli: Londen- Las Vegas

25 juli 2019 - Las Vegas, Verenigde Staten

In plaats van een avond op de Las Vegas strip wandelen en een ochtend spenderen met outletshopping worden we wakker in Londen.  Gisteravond hebben we lekker gegeten in het hotel ,nu een brunch en vervolgens reizen we tegen de middag naar Londen Heathrow. Alles gaat voorspoedig, boarden start op tijd. We vertrekken een half uur later dan gepland maar halen dat onderweg weer in. We vermaken ons onderweg met films kijken en slaapjes doen.

Las Vegas uit de lucht

Na de landing is al onze bagage er snel en gaan we op zoek naar een taxi die ons naar Hotel Paris zal brengen. We hebben een gezellige rit, de chauffeur is fan van de Golden Earring en heeft genoeg te vertellen. En passant vraagt hij of we nog alcohol of marihuana nodig hebben, we zijn tenslotte Nederlanders😉

Ingecheckt in het hotel

Hotel ParisUitzicht hotelkamer

Daarna hebben we nog een korte wandeling over de strip gemaakt. Het was druk, veel lawaai en nog erg warm. De fonteinshow van het Bellagio nog gezien en toen zijn we gaan slapen want om 7.30 moeten we klaarstaan om de camper op te halen.