4 augustus: Death Valley- Lee Vining

5 augustus 2019 - Lee Vining, California, Verenigde Staten

Vandaag op tijd opgestaan om van het breakfast- buffet te genieten. Van muffins tot scrambled eggs met bacon, er was genoeg keus voor iedereen.

Daarna alle zooi weer in de bus geladen en op weg naar Lee Vining. Het was toch eerst nog een flink stuk door Death Valley rijden richting Lone Pine. Met veel stijgen & dalen, bochten en dips in de weg. Voor wie dit stuk ooit nog gaat rijden en last heeft van wagenziekte: neem gerust een paar pilletjes in🤢.

Onderweg vanuit Death ValleyOnderweg vanuit Death ValleyOnderweg vanuit Death Valley

We hebben onderweg een lunchstop gemaakt in Bishop bij Erick Schat's Bakkerij. Een bakker met Nederlandse roots ( ergens ver weg) en met erg lekker brood. De winkel was afgeladen vol..... Wij hebben in de rij gestaan voor verse sandwiches en ze waren heerlijk 😋.

Erick Schat's BakkerijErick Schat's BakkerijErick Schat's Bakkerij

Ondertussen zagen we het landschap veranderen naar bergen met nog wat sneeuw en bossen, ook weer heel mooi.

Onderweg naar Lee ViningOnderweg naar Lee ViningOnderweg naar Lee ViningOnderweg naar Lee Vining

Onderweg naar Lee Vining

En dit is nu ons uitzicht: Mono Lake

Mono Lake

Mono Lake

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Steph&Steef:
    5 augustus 2019
    Was het warm in de dode vallei ?
  2. Nel Waal-Brockhoff:
    5 augustus 2019
    Bijzonder om mee te kijken....................
  3. Elma:
    6 augustus 2019