2 augustus: Zion - Las Vegas

2 augustus 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Het deel met de camper zit er bijna op. Vandaag rijden we terug naar Las Vegas om de camper morgenochtend in te leveren en verder te gaan met de auto.

We kamperen op het Oasis RV resort, we staan naast het zwembad en in de schaduw( dat is best lekker in Vegas🥵)

We gaan eerst even zwemmen en gaan daarna nog even naar de Strip om wat sfeer te snuiven en te gaan eten.

LVLas VegasLVLVLas VegasLV

Als we terug zijn ruimen we alvast wat op en pakken we de koffers vast in. Dan zijn we morgen in elk geval op tijd om de auto op te halen en de camper in te leveren.

1. Koos:
    4 augustus 2019
    Ik ben onder de indruk van de ruigheid en ongerepte natuur. Prachtig. Dan leven we hier maar in een geciviliseerd en platgewalst landje.
  2. Elma:
    5 augustus 2019
    Ons landje heeft ook zn charme maar dit is zeker groot, ruig en ongerept. Zelfs op foto's komt dat niet zo over als in het echt. Onbeschrijfelijk 🤐
  3. Nel Waal-Brockhoff:
    4 augustus 2019
    Genieten van jullie reis......................... al veel moois gezien, op naar het volgende avontuur
  4. Elma:
    5 augustus 2019
    We genieten gewoon door 😘
  5. Nel Waal-Brockhoff:
    ik lees per dag, en kijk naar de prachtige foto's............