31 juli: Zion

31 juli 2019 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Vannacht is het gaan regenen en als we wakker worden doet het dat nog steeds.

We besluiten er een rustig dagje van te maken.

Als het in de loop van de middag droog wordt gaan we op pad naar de Lower Emerald Pool- trail.

Het is een korte wandeling naar de pool, die helaas niet zo emerald is maar meer roodbruin door de regen. Er is een klein watervalletje en uit de overhangende rotsen druppelt ook water.

20190731_153903Lower Emerald pools

Lower Emerald poolsLower Emerald pools

We gaan in het dorp ( Springdale) uit eten en halen daarna vast speciaal schoeisel en stokken voor onze wandeling door de Narrows morgen.

1. Nel Waal-Brockhoff:
    2 augustus 2019
    Alle zegen komt van boven, ook hier..........................
  2. Steph&Steef:
    4 augustus 2019
    Allemachtig prachtig he dat Zion NP. Have fun you guys
  3. Elma:
    5 augustus 2019
    Zion is zoooo mooi, mooie wandelingen gedaan. Obersvation point trail was helaas gesloten. Maar vanaf de Canyon Overlook trail hadden we ook een heel mooi uitzicht over de canyon. 😁